21 Ekim 2010 Perşembe

rüya - uyku- aylı gece

facebook'ta görünce hatırladım... acayip bir rüyanın parçası: beral madra, saçımı tarıyordu...
bir de bir ev vardı - bir odadan diğerine ancak pencereden geçiliyordu.
anneannem bana sormadan bir odayı kiraya vermişti. ve hiç tanımadığım bir kız, çamaşır yıkamış, asmak için diğer odaya geçmek istiyor ama pencere küçük. ben asayım diyorum ama bakıyorum gerçekten pencere küçük ve ayrıca diğer oda aslında balkon-veranda ve yağmur yağıyor. pencere buğulu hatta...
sonunda bir güzel uyku uyudum :)) hep az az uyudumdu. eh iyi uyuyumca da ruyalar bol oluyor...
yine galiba deniz olsun gökyüzü olsun bir şeyler gördüm de onu tam hatırlamıyorum...

ama belki de hatırladığım dün gece gökyüzündeki kocaman ay ve bulutlardır. trafikte geçilmeyecek yerden geçtim tabi ki kestirme ya. ve iki yolun ortasında aya, geceye bakakaldım seccession'un yanında, midemde vi,etnam çorbası sırtımda laptop kolumda başka çanta

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder