12 Ekim 2010 Salı

once missed the jungle, now i am the jungle and in the jungle:)) / jeton geç düşüyor

bir şiir ihtiyacı içindeydim...

4te bir ev göreceğim bugun. 2o ekim'den itibaren 2 hafta kalabileceğim bir ev. o sırada da başka ev arayabilirim.

ondan once internet işlerimi halledeyim dedim... bir iş bir haber derken geçti saatler... zaten soğuk algınlığı, "biraz da sokak beklesin" diyordu bana. iyidir biraz oturmak. gerçi kestirsem daha iyiydi belki ama o zaman da gece uykum kaçar:P

evet. bir şiir ihtiyacı içindeydim. önce bejan matur okudum. sonra cigdem'in blogundaki şiirleri. ve bana yazdığı şiiri gördüm yeniden. ve ancak şimdi hissedebildiğimi hissettim, çiğdemcim ya... jeton geç düşüyor biliyorsun bazen bu kafaya...

bunu çeviremeyeceğim şimdi ingilizceye...
i cannot translate now sorry - i need to go get an austrian telephone line/card and then go see a flat!!!

SUNDAY, MAY 30, 2010

Evrim'e/To Evrim

not a couple of plants
you miss the jungle
enameled bone china
varnished maple
somewhat Russian gray
no further, no better, no different
beyond thoughts
the buzzing self

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder