11 Ekim 2010 Pazartesi

gün be gün özet / summary day by day - status updates from facebook

eh bu akşam da nazım hikmet - brecht buluşması vardı kilisede. " ben bir ceviz agacıyım gulhane parkında" yı viyananın orta yerindeki kilisede sema'nın sesinden, evrim'in klavyesi ve çağlayan'ın çellosu eşliğinde ile dinlemek çok keyifli idi... konserin haberini nasıl aldım - herşey paylaşım... tamam artık blog yazma zamanı - facebook profiline yazma tembelliği bitsin artık değil mi

Top of Form

Yesterday at 1:51am · Comment · Like

Bottom of Form

- -

dün bir lavanta, bir de papatya kopardım; lavantayı kırmızı kazağıma taktım; sonra da kapı görevlisine verdim okulda. papatyayı da sanki sigaraymış gibi tutmuşum dudağımda; bir an sanki sigara içiyormuşum da tv ekranında sansürleniyormuşum gibi hissettim; hemen dudağımdan alıp saçıma taktım

Top of Form

Saturday at 5:10pm · Comment · Like

Bottom of Form

( ‎10 ekin seçim var burda... nasyonalismus - faşismus yine tırmanışta...)

--

next to the big pot (of a plant that looks like a palm tree) / içinde palmiyeye benzer bir bitki olan büyükçe bir saksının yanında .. nedir bu bitkinin adı ya...

Top of Form

Saturday at 4:55pm · Comment · Like

Bottom of Form

--

sokak sanatından kunsthalle'ye...
http://www.kunsthallewien.at/cgi-bin/event/event.pl?id=3726&lang=en

http://external.ak.fbcdn.net/safe_image.php?d=deacc67d600e10be58d3d3b02e2f8396&w=90&h=90&url=http%3A%2F%2Fwww.kunsthallewien.at%2Fcgi-bin%2Fimg.pl%3Fid%3D21938

KUNSTHALLE wien

www.kunsthallewien.at

Top of Form

Saturday at 4:27pm · Comment · Like · Share

Bottom of Form

--

so, after 4 days of being exposed to smoking in indoor exhibition spaces of vienna, my faranjit has came back to me... but dear faranjit, please go away... please... yes, vienna smokes and smokes "freely" everywhere... might need a gas mask for longer exposures

Top of Form

October 8 at 11:26am · Comment · Like

Bottom of Form

---

Evrim Kavcar babaannemin adaşı biriyle tanıştım. 60larında. sabah erken seralardan salatalık alıyor ve manavlara pazarlara satıyor. okuma yazması yok. taze sebzelerım bir sure ondan gelecek. (allah'ın adını ne kadar cok anarsa o kadar yolunda gıdermıs ıslerı. oyle vaaz varmış geçenlerde... gozlerının ıcı parlıyor... temızlıkcılıkten emeklı)

Top of Form

October 7 at 7:04pm · Comment · Like

Bottom of Form

---

‎2den 12ye: sinif toplantisi, manzarali bir masadan olusan atolye kosem, valie export gosterimi ve konusmasi, eni ve dani ile memleket meseleleri konusmalari /10 ekim viyanada secim zamani, ve dani de kirmiyi giyiyordu´turned out to be a red day all over in vienna / ev ariyorum /bir de telefon sarji ß bildenden kunstu sevdim ´ayni ruyamdaki gibi agir kapilari var ama bu sefer acabildim icerdeyim:)

Top of Form

October 7 at 1:59am · Comment · Like

·

Bottom of Form

----

sinifta; kirmizili kadinlar gunu - ilk universite kapisinda kirmizili yasli bi kadin - ikinci girisimde de kirmizili genc bir kiz vqrdi birincisine kirmizi sardunya verdim okula denizle basladin- naschmarkttaki deli ahbabmis-- vayanam

Top of Form

October 6 at 4:22pm · Comment ·--

sirtindaki cantada zurafa tasiyan genc adam, vay anam, viyanam:)
( thanks to Deniz i have had a DIVE into the city, praterstrase berlin"deki unter den linden a benziyor, undergroundcity21in acilis gecesi sahane bir giristi, underground mandirground herkes pufur pufur sigara iciyor, iyi ki su parasi odemeyecegim yurtta
bugun tasinacagim yurda su an yolumu bilebilirim ama bulundugum sokak adini unuttum )

October 5 at 2:29pm · Comment · Like

Bottom of Form

Like

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder